20 Haziran 2017 Salı

HASIR ÇANTA KOMBİNLERİ

hasır çanta zara


Bu yıl istisnasız her markada değişik değişik hasır çantalar görüyoruz. Adeta plajlardan sokaklara indi diyebiliriz. Hem lüks markalarda hem de ulaşılabilir markalarda o kadar yaratıcı modeller var ki. Markalar şu günlerde indirime girmeye başlamışken bu tatlı çantalardan bir tane de siz edinin bence. Yukarıdaki fotoğrafta ulaşılabilir markalardan benim favorilerimi görebilirsiniz. Aşağıdaki fotoğraflarda da lüks ve tasarım hasır çantaları ve instagram butiklerinden keşfettiklerimi paylaştım. Mango ve h&m zaten bir süredir indirim de inditeks de 28 Haziran'da indirime giriyormuş benden söylemesi. Benim gözüm şu ortadaki pembe kapaklıda kimse ondan almasın ha :)



kombin yap

Bu çantayı annem almış geçen yıl ilk zamanlar pek yüzüne bakmadım ama sonradan baya hoşuma gitti. Markası falan yok. Böyle bir kombinle paylaştım çünkü hasır dokusuna çizgililer ve sarı renk gerçekten çok yakışıyor.


hijab fashion

Eşarp da instagramda soruluyor bana birkaç aydır ve hızla profillerde bu eşarbı görmeye başladım. h&m in bana reklam verme zamanı geldi bence :)

hasır çantalar



hasır çanta zara

hasır çanta




EŞARP: h&m
SWEAT: Stradivarius
AYAKKABI: Converse

INSTAGRAM BUTİKLERİ

Bu butikleri isimleriyle birlikte koydum instagramdan siz de bakabilirsiniz hatta bakmadan almayın çok güzel şeyler var!
hasır çantalar


hasır çanta kombin


hasır çantalar

LUXURY VE DESIGNER ÇANTA MODELLERİ


hasır çanta 2017
O kadar güzeller ki bayılmamak elde değil.
hasır çanta




1 yorum:

  1. Merhaba:)
    İçeriğinizi zevkle inceledim ve hem oldukça eğlenceli hem de rengarenk ve bilgilendirici buldum :)
    Hasır çantaları, dönem tarzda kıyafetleri her daim seven biri olarak ise kombinini ne kadar beğendiğimi söylememe gerek yok sanırım :)
    Aslına bakarsan muz detayı hariç harika görünüyor :D Sanırım ben bunu kullanmazdım ama tabii ki tercih meselesi :)
    Bu arada bir tavsiye de benden, ikinci el sitesinden çanta alışverişi yaptım ve memnun kaldım, bir bakın derim bence; https://www.tarz2.com/
    Sizin de bana önerileriniz olursa çok mutlu olurum. :) Görüşlerinizi merakla beklemekteyim, sevgilerimle :*

    YanıtlaSil