31 Ekim 2014 Cuma

STYLE OF THE SCHOOL

     Merhabalar herkesee,

okulda ne giyilir


Nasılsınız keyifler yerinde mi? Ben son zamanlarda neler yaptığımı anlatayım azıcık:) O kadar yoğun günler yaşıyorum ki. Okul çok çok yoğun geçiyor hiçbir şeye zaman bulamıyorum. Bloga uzun süredir yazamıyorum. O kadar üzülüyorum ki bu duruma çünkü ben bu yola hep güzel şeyler paylaşmak için çıkmıştım ve asla aksatmayacağım diye söz vermiştim kendime. Yaptığım en ufak işi bile çok önemserim ben. Başkalarının ne düşündüğü bu yüzden pek umrumda değil. Sözümü tutmaya çalışacağım inşallah. Sizi sıkmadan stil postuna geçiyorum hemen:)

üniversitede ne giyilir

Size hem salaş hem kendinizi çok rahat hissedebileceğiniz bi kombin yaptım. Evet hepimiz seviyoruz topukluları ama bi yerden sonra her gün her gün rahatsız etmeye başlıyor. Açıkçası okulun o yoğun telaşında düz tabanlar daha tercih edilesi.

ipek üniversitesi

Çizgililerle ilgili bir yazıyı daha önce de yazmıştım. Bayılıyorum çizgili desenlere. Bence bu kadar trend olmuşken siz de bir tane edinin derim. Özellikle bu crop top çizgililer en hit zamanlarını yaşıyor ve bir sürü şeyle kombin edilebilir.

okul kombini

Bol paça pantolonlar ise gerçekten kurtarıcı. Her parçayla kombinlenebilir çünkü. Her markada bulabilirsiniz bu pantolonlardan ben 2 yıl önce almıştım.

converse le kombin

Converselerin ise  birçok markada rakibi var artık. Ama bence beyaz converse in yeri ayrı. Onun hiçbir zaman gözden düşmeyeceğini düşünüyorum. Küçük çanta taktım çünkü bol şeylerle çok yakıştırıyorum. Ama bunun da bi bedeli var tabi: Tüm gün kitapları elinde taşımak gibi:'))

crop top nasıl kombinlenir

Deri ceket ise bu kombine cool bir hava katan en kilit parça. Deri ceketi sevin bence;)) ben çok sık kullanıyorum ve eteklerle de harika oluyor.

stradivarius gözlük

Detaylar detaylarr:) Çizgililerle altın rengi aksesuarların harika bi uyumu var!

crop top

Cool kolyemi de taktım en sevdiğimm:)

ipek üniversitesi



üniversite kombini

   CROP TOP BLUZ: H&M(yeni sezon hala bulabilirsiniz.)
   PANTOLON: LCW
   DERİ CEKET: VERO MODA(yeni sezon hala bulabilirsiniz.Ben Boyner'den almıştım.)
   GÖMLEK: LOFT
   ÇANTA: Bitanecik oda arkadaşım Bengisu'nun:)
   AYAKKABI: CONVERSE
   GÖZLÜK: STRADİVARİUS(yeni sezon hala bulabilirsiniz.Bence kaçırmayın çok güzel:)
   TAKILAR: H&M

  • Fotoğraf çekimini okulda yaptık. Fotoğraflarda hiç filtre yok gerek de yok. Bu çok beğendiğim fotoğrafları hem yurt hem bölüm arkadaşım Şevval cim çekti. Buradan ona da çookk teşekkür ediyorum:)

ipek üniversitesi

 'Daha güzel postlarda görüşelim' umuduyla kendinize iyi bakın:)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder