4 Kasım 2015 Çarşamba

PANÇO MEVSİMİ

tesettür panço

Pançoları giyme mevsimi gelmiiş :)
Havalar gün geçtikçe soğuyor.Hatta artık kaban kazak ne varsa giyip çıkma havaları kendini göstermeye başladı.


panço kombin

Pançonun tarihi ise şu şekildeymiş:
Latin Amerika Yerlilerine özgü bir giysi olan pançonun ilk örnekleri parlak renklerde, kaba el dokuması yünlü kumaşlardan yapılırdı. İlk olarak Aztek veİnkalarının elle diktiği bu "Güney Amerika pelerinlerinin" günümüze uyarlanması 1940'larda Amerikalı tasarımcı Bonnie Cashin ile oldu.

pembe panço

Biz küçükken ananem örerdi ufacık ufacık.El emeği çok başka bir şey tabi.
Bense modern pançolarla Şüşütown sayesinde tanıştım.Kaşe ve yazlık olarak birkaç modelde panço tasarımları var.Ben de bu üzerimdeki pembe pançoyu Şüşütown'dan geçen yıl indirimde almıştım.Çok beğenerek kullanıyorum zaten renklilere ayrı bi zaafım olduğunu biliyorsunuz;)
tesettür panço

Üzerimdeki biraz ince ama bence soğuk havalarda uzun kazak tunikle kullanılabilir. Aslında topuklu ayakkabılarla da güzel bi kombin olabilir.Ama çoğu kombinim klasik olduğu için bu da spor olsun istedim.Bence bu pançoya spor bir kombin çok başarılı oldu.

tesettür kombin

Kış aylarında koyu renklere gömülmek benim enerjimi daha da düşürüyor.O yüzden ara sıra böyle renkli şeyler giymeyi seviyorum.


tesettür blogları

Şüşütown'da şu anda bu panço kalmamış ama daha farklı renklerde pançolar bulabilirsiniz.İlla fuşya olsun derseniz şu an indirimde bir trençkot var tavsiye ederim.Şu an birçok ürünün indirimde olduğu sitenin outlet kısmına şuradan ulaşabilirsiniz.

panço

PANÇO: ŞÜŞÜTOWN
TUNİK: SEHERRENGİ
AYAKKABI: ADİDAS
KOT: MARKASIZ
ÇANTA: CHIMA 
ŞAL: İPEKEVİ

En renkli günler bizim olsun,görüşürüüz:)

2 yorum:

  1. Vay rengide modelide çok güzelmiş. Gerçi hiç pançom olmadı ama böyle bir şey giyebilirim.Renkli çok şeyim yok benim:)
    Panço hakkında bilgi içinde teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:)) renkli şeyler giymenizi ve pançoyu mutlaka tavsiye ediyorum:)

      Sil