4 Ekim 2015 Pazar

WELCOME

merhaba yazısı


                                                         Herkese merhabalaar,
  Seherrengi blogun yepyeni yüzüyle selamlamak istiyorum sizleri! Geçen yıl biraz tereddütle biraz heyecanla ama en çok da cesaretle yazmaya başladığım miniğim,bebeğim,blogum 1 yaşını geçti bile:) Ben de bu süreçte biraz tecrübe kazandım tabi. Artık blogu biraz daha büyütüp daha da yoğun ve faydalı en önemlisi de özgün bi hale getirmenin vakti gelmişti.



Kendi kendime kolları sıvayıp tasarım işine girişmiştim ki bi yerden sonra iş teknik bilgiye geldi kodlar falan havada uçuşurken beyin daha fazla kaldıramayınca işi ehline bırakayım dedim. Pek değerli Gonca hanım hayallerimi gerçekleştirdi. Hem de öyle bi güzelliğe sahip ki kendisi şöyle; buradan kazandığı gelirle minnoş kedilere mama alıyor. Gerçekten hayran olunası yaptığı şey. Tam ismini ilerleyen zamanlarda belki paylaşırım ama şu an için bana özel kalsın istiyorum.:)
   Bu 1 yıllık blogger hayatım gerçekten bana çok şey kattı. Araştırırken öğrenmemi öğrenirken de sizlerle paylaşıp daha çok sindirmemi sağladı. Fotoğraf çekimleri için harcadığımız onca zaman daha sonra o fotoğrafları düzenleyip onlara içerik üretebilmek kolay işler değil gerçekten. Bazen yaptığım bazı işler o kadar saçma geliyordu ki sonra olsun ya böyle böyle gelişir insan deyip yoluma devam ettim. Bir şeyler üretmek,paylaşmak,emek vermek o kadar güzel ki hele onları birleştirip bir platformda görmek paha biçilemez. Herkese bunu tavsiye ediyorum. Hangi alanda olursa olsun yazın! Üreterek ve emek vererek tabiki. Sonuçlarını görmek insana o kadar iyi geliyor ki. Bahsettiğim sonuçlar sosyal mecralarda takipçi kaygısına düşmek değil. İnanın bu şekilde yola çıkarsanız kaybedersiniz. Kaygımız, kendimizi geliştirmek daha ileriye gidebilmek,daima kendi kendimizle yarışmak olmalı.Bu da hazıra konarak değil emek vererek oluyor sayın okur;)
   Blogda artık sadece stil ve moda üzerine paylaşımlar olmayacak.Çeşitli kategorilerde güzel paylaşımlar yapmak istiyorum.Hani biraz daha Seher'in hayata bakış açısına girmek gibi. Stil ve alışveriş deneyimi gibi postlar yapıyordum zaten bunlara devam edeceğim. Gezmek ve değişik tatları denemek yani yemek yemek benim hayatımın yapı taşları desem doğru olur heralde:) O yüzden bu tarz postlarda olacak inşallah. Hayata,yaşanmışlıklara,kızgınlıklara,mutluluklara değineceğim bir kategori de var artık. Çünkü 'Yazmadan Edemedim'. Büyük,başarılı, ilginç bizlere ilham olacak insanlar da olacak 'Kim kimmiş?' te. 'Ne Okusak?' diye de düşünmeyelim diye sizlere fikir vermeye kendim de bu sayede düzenli okumaya karar verdim. Tabiki moda dünyasından defileler,trendler,kombinler,favorilerim de bizimle olacak.'Tasarımlarım' kısmını ekleyip eklememekte kararsızdım malum eleştirilere konu olmak var işin ucunda. Şu an annemin desteğiyle bi şeyler yapıyoruz birlikte zaten. Ben de yaptıklarımızı bu kategoride paylaşayım diyorum. 'Günün Modu' nun ise en tatlı kategori olmasını ümit ediyorum. Üzerine tık tıkladığınızda tumblra bağlanıyor burada da o güne dair küçük küçük paylaşımlar olsun istiyorum.Bakalım neler olacaaakk:)
  Hiçbir kategoride de iddia koymuyorum ortaya.Hele hele yazmak ve okumak kategorilerinde. Sadece çabalamak istiyorum ve bununla birlikte de kendimi geliştirmek elbette.İçimden nasıl geliyorsa öyle davranacağım,yapmacıklıktan uzak,samimi,Seher'in rengini yansıtacak bir platform olması en büyük temennim.Başta da belittiğim gibi şu an bu yazıya rastlamış tüüm okurlarıma da tavsiye ediyorum. E hadi o zaman ne duruyoruz hep birlikte dünyayı güzelleştirelim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder