29 Ağustos 2015 Cumartesi

FLOWERY FLOWERY


ipek üniversitesi

Mutluluğun havalarla bir alakası olmalı!

Yazı güneş,kum,deniz diye tanımlayanlara katılmakla birlikte yazın şehir hayatında da insanı pozitif olmaya zorladığını düşünüyorum.


tesettür blogu

Her ne kadar neredeyse bütün yaz okulda olmak zorunda kalsam da en azından ingilizce sınavını geçerek hakkını verdim. Tabi bu süreçte blog kim ki:) Ya çok çalıştım mı sınava?Hayır:) Ama yine de insanın yapmak zorunda olduğu bi şey yapmasa dahi kafasını meşgul ediyor. 

sarı bluz

Küçük çaplı bi Antalya-Denizli tatiliyle de yazın son ayı Ağustosu ucundan yakaladık. Hayır niye kimse bana bu ayda Antalya'ya gitmemem gerektiğini söylemedi ki:( Abartmıyorum nefes almakta güçlük çekiyor insan çok feciydi çook.

tesettür kombin

Daha sonra Denizli'ye geçince orası da sıcak olmasına rağmen bana gayet de serin geldi:)) Neyse  benim tatil serüvenlerim çok su götürür.En iyisi kombine geçeyim ben.

pencere önü

Renkler,renkler,renkler..
Benim hayat kaynağım galiba.Evet cansız renkleri de seviyorum ama güneşli havalarda enerjimi capcanlı renklerle yansıtıyorum sanırım.

fotoğraf çekimi

Fazla abartmış olduğumu kabul edebilirim ama en azından desenlerle renkler bi uyum içinde;)

yaz modası

Bütün yıl koyu renkler giymekten sıkılmadınız mı ama ya? Sizi canlı renklerin enerjisine davet ediyorum öyleyse, deneyin bi şey kaybetmezsiniz:) Sizi fotoğraflarla başbaşa bırakıyorum o zaman..

ne giymeli

tesettür blogları

hijab

street style

chic hijab

hijab

street style

tesettür kombin

ETEK:BATİK
ŞAL:İPEKEVİ
BLUZ:BAHÇELİ(BUTİK)
AYAKKABI:POLO CLUB
KOLYE:PELİN AKSESUAR İNSTAGRAM



Bu daa pek sevgili fotoğrafçımla çekimlerde coştuğumuz anlar:)) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder