9 Aralık 2015 Çarşamba

AT ÇİFTLİĞİ ÖNERİLERİ


kırıkkale

Merhabalaar,
Uzuuun zaman oldu yazmayalı. Bir gezi yazısıyla döneyim dedim. At binmeye meraklı olanlar şöyle buyursun :) Küçüklüğümden beri babamın en büyük hayali at binmektir. Malum Tarkan,Kara Murat filmlerinden:)) Onda öyle bir heyecan olunca ister istemez bu beni de meraklandırırdı hep. Ama malesef ki bunu hobi haline çevirmek çok zor. Hem maddi olarak hem de zaman harcama açısından. Ama eğer isterseniz illaki sürekli binmenize gerek yok. Arada sırada hafta sonları giderek özlem giderebilirsiniz.




at çiftliği

Sanki selfieye o da poz vermiş gibi değil mii?:)

Benim ise ilk ata binişim geçen yıldı. Daha sonra bu yıl yurtla birlikte bir organizasyon yapıp tekrar gitmeye karar verdik. Organizasyonu pazar gününe koyduk. O hafta sonu ben eve gitmiştim Kırıkkale'ye(Kırıkkaleli değilim çok şükür yanlış olmasın:)) Orada oturan bir arkadaşım da bizi at çiftliğine götürebileceğini söyledi. O eğitimini falan da almış. Şansa bakın ki ard arda iki gün ata binmiş oldum. 

jokey

Öncelikle Kırkkale'deki Sürmeli Çiftliği'nden bahsedeyim.  Öyle çok büyük bir yer hayal etmeyin çiftlik deyince. Ama at binme konusunda daha rahat olabileceğiniz bir yer çünkü size at üstünde biraz binmeyi öğrettikten sonra serbest bırakıyorlar ve kendi kendinize biniyorsunuz. O kadat güzel bir şey ki bu. Böyle atı kontrol ederken o korkuyla birlikte aynı zamanda müthiş bir özgüven hissediyor insan. Tabi biz tanıdık bir yer olduğu için şanslıydık. Hem biri sakin biri hareketli iki ata bindik hem de süre kısıtlaması yoktu istediğimiz kadar bindik. Aynı zamanda o kadar yorucu ki diğer güne bacak ağrısıyla uyanıyorsunuz. Kırıkkale için çok iyi bir fırsat bence burası. Mutlaka bir hafta sonu gidip deneyin!

ata binme


Profesyonel jokeyimizle birlikte:)


Pazar günü ise düzenlediğimiz organizasyonla Ankara Gölbaşı'ndaki Capital Country Club'a gittik. Burası tam da hayal ettiğiniz gibi kocaman bir çiftlik. Önce kahvaltı yaptık daha sonra herkesi bir tur attıracak şekilde ata bindirdiler. Ama burada öyle serbest bırakma falan hayal etmeyin. Daha kuralcı ve ticari bir yer. Güzel vakit geçirmek adına çok hoş bir yer tabi.İçerisinde restoran,park,havuz falan var.Doğanın içinde huzurlu bir yer. Ayrıca at binme eğitimi de veriliyormuş ve at yarışları da oluyormuş. Aileyle, arkadaşlarla ara sıra gidilebilecek bir yer bence. Fotoğraf çekmeyi sevenler içinse sonbaharda mutlaka gitmelerini tavsiye ediyorum!

capital country club


Bu da benim klasik at binme kıyafetlerim dermişim:)) Aslında bu takım bir eşofman takımı gibi bir şey o yüzden bunu giymeyi tercih ettim. Ayrıca şu sıralar takım olan her şeye bayılıyorum.


at çiftliği

Görüşmek üzeree..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder