28 Mayıs 2015 Perşembe

PLİSE ETEK






Merhabalar pek değerli blog okuyucuları,
Bugünlerde o kadar yoğunum ki mesela yoğunluktan ders çalışamıyorum. Şaka şaka, zaten sınavdan 1 gece öncesi hariç hiç ders çalışmadığım için böyle ders çalışmak gibi bi düzenim yok Allah'a şükür:)) Onun dışında etkinliklerden etkinliklere,gezilerden gezilere koşmaktan oluyor bahsettiğim yoğunluk aslında. Ama tabi bu durumdan pek de şikayetçi olduğum söylenemez. Yoğunluk severiz. Tabi muhabbet de çok sevdiğimiz için geri kalan boş zamanlarda o şekilde doluyor:)) 

Flu fotoğraf da severiz:)


zara


tesettür kombin

Bu yoğunluğun arasına blogu da sıkıştırayım dedim. Kullanmayı pek sevdiğim plise eteklerden bahsedeceğim bugün.

zara plise etek

Aslında benim üzerimde gördüğünüz etek değil etek-pantolon ama zaten duruşuyla,bolluğuyla etek gibi duruyor.


accessorize çanta

Özellikle geçen yıl çok popüler olan pliseleri bu sene daha fazla görüyorum.Hem de çeşit çeşit,rengarenk modelleri birçok tercih seçenekleriyle. Mesela eteklerde,pantolonlarda,tuniklerde,ceketlerde  hep plise desenler kullanılmaya başlandı.Ulaşılabilirliği bu sene çok daha fazla.

ipekevi eşarp

Açıkçası yaz olması sebebiyle ben sarı almıştım.Yazın açık renkler giymeyi daha çok seviyorum. Ama bence siyah rengi de çok asil duruyor.

hijab

Çekimleri yaparken arkadaşımın baskısı üzerine duvarlara tırmandığım doğrudur:))

simli ayakkabı

duvar vol 1:))

beyaz ceket

vol 2. Bu fotoğraflar çok kötü de olsa paylaşacaktım emin olun. Birçok tuhaf bakışın arasında o kadar emek harcayıp çıktığım için paylaşmasam ayıp olurdu:))

beyaz ceket

Gelelim kombinin devamına.Açıkçası ben sarıyı morla kombinlemek istediğim için ve iki renk de çok canlı olduğu için diğer renkler sade olsun istedim.O yüzden içimde bir beyaz bluz ve dışımda da beyaz ceket var.

kombin

Siyah ve beyaz renklerde de hep sıkıntı olan şey şudur ki: İçindekiyle dışındakini tonu tonuna uydurmak çok zor malesef. Napalım artık bu da böyle oldu.

trend alarmı plise

Çanta da pudra renk güzel bi uyum sağladı galiba üzerimdekilerle

tesettür kombin



detaylar

Detaylar
Ayakkabılar simli gümüş olunca takılar da gümüşlü olsun dedim .

etek ceket kombini

PLİSE ETEK: Zara
CEKET: United Colors Of Benetton
BLUZ: Mango
EŞARP: İpekevi
ÇANTA: Accessorize
AYAKKABI: Ankara Bahçeli 7. Cadde 
TAKILAR: Kolye Tally Weijl, gümüş yüzükler de takım halinde satılan eklem yüzükleri, laleli yüzüğü Bursa'dan almıştım.


tesettür kombin

Her şey gönlünüzce olsun.Bütün sıkıntılarınızı kolayca atlatabilmeniz dileğiyle,ağaçtaki çiçeklerden bir demet herkesee görüşmek üzere :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder