26 Şubat 2016 Cuma

ELEGANCE

elegant style

Kış günleri bitmeden kombinleri paylaşmaya devam! Yani aslında çok fazla içerik koyabilirim bloga ama mesela geçen seneden beri bekleyen fotoğraflar var ya da ne bileyim her kombine fotoğraf çekecek zamanım olmuyor hadi onu da yapsam hepsini düzenleyip paylaşmak çok zor. Ben bunların hepsini yapabilen insanlara gerçekten şaşıyorum ve de takdir ediyorum. Demek ki zaman yönetimleri çok iyi hep en sahip olmak istediğim özelliktir.



tesettür kombin

Neyse, kombine gelirsek eğer; farkındayım öğrenci için biraz ağır bir kombin yani biraz daha iş kadını gibi. Ama ben hep spor ya da klasik giyinemiyorum değişiklik yapmak her zaman güzel. Bir de bloga içerik olsun diye farklılık yapmak istiyorum.

tesettür kombinler

Beyaz kabanları çok seviyorum. Özellikle kışın sırf koyu renkler giymek istemeyenler için de ideal. Beyazı her renkle rahatça kullanabilirsiniz. Özellikle bu kaban hem spor hem klasik kullanılabilmesi açısından da avantajlı. Instagram hesabımdan bu kabanla yaptığım spor kombinlerimi de görebilirsiniz.

hijab fashion

beyaz kaban

Pantolonumun paçasında işlemeler var. Bu tarz işlemeleri başka bir pantolonuma yapıp burada paylaşacağım inşallah. Giydiğiniz şeylere kendinizden bir şeyler katmak çok güzel bir duygu.

tesettür kombin

Aslında hem kabanın şekli hem de pantolunun işlemeleri klasik olsa da ben böyle şeylerin altına spor ayakkabı da giyebiliyorum. Bence spor ve klasiği karıştırmak güzel bir görüntü oluşturuyor.

beyaz kaban

Detaylar aşağıda.. Görüşmek üzeree :)

tesettür blogları



hijab


white coat

KABAN: PLAKA
PANTOLON: PLAKA
AYAKKABI: CALIFORNIA POLO
GÖZLÜK: H&M



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder