7 Ocak 2017 Cumartesi

ÇEKİLİŞ BORDO KADİFE KRUVAZE ELBİSE

instagram sipariş

Herkese merhabalar! Çekiliş vaaaar! :)
Biliyorsunuz ki moda tasarımı okumamla birlikte yaklaşık 3 yıldır blog yazıyorum. Kendi tarzımla birlikte tasarladığımız elbiseleri de burada paylaşıyordum. Sipariş vermek için soranlar oluyordu ama satış yapmıyorduk. Artık satış da yapacağııız! Ama başlangıç olarak hediyeyle başlayayım dedim. Çekilişi kazanana bu elbiseyi hediye edeceğim :)
Katılım şartları en aşağıda.



bordo kadife elbise

Elbise bordo renk kadife ipek kruvaze model. Aslında bunu Eylül de yapmıştık ama nasip bugüneymiş.

galata

Çekimleri Salt Galata da yaptık. Birkaç poz da dışarıda çektik.

salt galata


moda çekimi

instagram çekiliş

çekiliş

çekiliş

çekiliş

KATILIM ŞARTLARI
1) Beni instagram hesabımdan takip edin > https://www.instagram.com/seherrengiblog/
2) Fotoğrafı beğenin
3) Fotoğrafın altına 3 arkadaşınızı etiketleyin.
İstediğiniz kadar kişiyi etiketleyebilirsiniz.
Blogtan yazıyı okuyup geldiyseniz etiketin yanına bir emoji koyun ekstra 1 katılım hakkı daha kazanın :)
15 Ocak ta açıklanacak.
Bol şanslar!
Yok ben çekilişi bekleyemem deyip elbiseyi sipariş vermek isterseniz fiyat ve detaylı bilgi için shr.kntr@gmail.com veya ınstagram dm den ulaşabilirler :) 


federal galata

Fotoğrafları canım Ebrar cım https://www.instagram.com/benbugunlerde/ çekti. Linkten onun tatlış galerisine ulaşabilirsiniz tekrar çook teşekkür ediyorum :)
Görüşmek üzereee katılımlarınızı ve desteğinizi bekliyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder