2 Eylül 2014 Salı

Bİ' BEN EKSİKTİM BLOG ALEMİNDE :))



Blogumun ilk postundan herkese ''MERHABA!''


Yepyeni,umutlu,bol hayal kurmalı başlangıçlara bayılırım :)


Öncelikle beni tanımayanlar için adım Seher. Zor günler yaşadım vee artık güzel günleri yaşamanın vakti! Bu sene İpek Üniversitesi Moda ve Tekstil Tasarımı bölümünü tam burslu kazandım.Aslında beni tanıyanlar da bilirler ki çok daha iyi bölümlere(kime göre neye göre bu da ayrı bir post konusu) gidebilirdim.Ama gitmedim.Birkaç yıl hayalleri elinden alınmış biri olarak hayallerimin peşinden koşmak istedim.Zaten modaya olan ilgim çok fazla, tam bir alışverişkoliğim, tasarım dedin mi akan sular durur, e şimdiden kıyafetlerimi tasarlayıp anneme diktiriyorum daha ne!:))


Hayatta kolay şeyler varken ben hep zor olanı seçtim bu bölümü seçmek de en zorları arasında benim için.Sanmayın ki moda tasarımı instagramda bi anda türeyen sözde tasarımcılardan oluşuyor.Şu anda tam bir tasarımcı kirliliği yaşanıyor!Millet emek vermeden,eğitimini almadan tasarımcı kesildi başımıza buna sanatçılar da dahil.Takipçiyi bulan tasarımcı oldu.Sırf bunlarla mücadele etmek için bile zor bir bölüm.


Neyse gelelim ''Nerden çıktı bu blog işi?'' kısmına.Blog çoktandır aklımda olan hep ertelediğim bir isteğimdi.E moda tasarımını kazanınca üstüne tuz biber oldu.Aslında burada hep stil,moda,tasarım konuları yazmayacağım, kendi yazılarım, hayatıma dair yazılar da yazmayı planlıyorum .Bi nevi günlük.Yani evet kafamda çok soru işareti var çok okunan blog yazarlarını gördükçe insanın bi cesareti kırılıyor,bi tırsmıyor değil yani :)) ama olsun ben ne olursa olsun inşallah hep yazmayı düşünüyorum.Çünkü bir şeylere emek vermeyi,daha çok şey öğrenmeyi seviyorum.Şu blogu hazırlarken bile teknoloji özürlü Seher'in yaptıklarını görmeniz lazımdı ben bile kendime hayret ediyorum :))


Bölümüm ve ilerideki mesleğim gereği birçok insana ulaşmam gerek bu aşikar.Bu yüzden instagram hesabımı da daha aktif moda blogu tadında kullanacağım.Aslında bunun için de kafamda bissürü soru vardı acaba şu anki hesabımı mı kullansam yoksa yeni bir hesap mı açsam diye çünkü biraz önce de bahsettiğim gibi moda ve tasarım konularında tam bir kirlilik oluştu insanlar hiçbir eğitimi olmadan hiç çekinmeden bunları yapabiliyorlar asıl meslek sahibi olacak,eğitime emek veren bizler yanlış bi algı oluşturur muyum diye çekiniyoruz. Ama sonra kararımı verdim şu an kullandığım hesabımdan devam edicem.Lütfen bundan rahatsız olanlar,modaya dair şeylerden hoşlanmayanlar,arkamdan laf edicek insanlar beni takip etmeyi bıraksın rica edicem.

Ben yepyeni hayatıma başlarken umutlar,yeni üniversitem,yeni insanlar,harika dostluklar,blogumda iki lafın belini kırma hayalleri kuruyorum ne diyim Allah utandırmasın! ;)

Şimdilik benden bu kadar güzel postlarda buluşmak üzere. Şu hayatta herkes bir renk bu da benim rengim:) benim rengime hoşgeldiniz.Daha yeni başlıyoruz! ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder