4 Eylül 2014 Perşembe

BAHARIN VAZGEÇİLMEZİ ÇİZGİLER !


Blogumun ilk stil postundan selamm :)
Hem ilkbaharda hem de sonbaharda yüzünü gösteren çizgililer yine bizimle.Benim de kullanmayı çok sevdiğim bir desen.Enine,boyuna,çapraz,geometrik hiç fark etmiyor çizgili olsun yeter.Boyfriend jeanlerle çizgili bir bluz yada tunik güneş gözlüğü abartısız bir çantayla spor ve cool bir görünüm, çizgili pantolonla dümdüz desensiz tunik gömlekleri takılarla tamamlayıp altına bir stilettoyla şık bir görünüme kavuşabilirsiniz.

Aslında ''çizgili'' deyince aklımıza ilk olarak siyah beyaz geliyor. Siyah ve beyaz hepimizin bildiği gibi şıklığın en kolay yolu.Benim de siyah-beyaz ikilisine en çok yakıştırdığım renk tabiki de kırmızı ve pembe.Maskülen bir ayakkabı kot ve üzerine uzun siyah-beyaz çizgili blazerı kombinleyip büyük kırmızı bir çantayla kombininizi patlatabilirsiniz.Çizgili desenlerle çiçek desenlerini de bir arada kullanarak uyumsuzluktan uyum oluşturabiliriz.Dikkat etmemiz gereken en önemli nokta enine çizgiler bizi şişman gösterebilir :(. Ama ben bu duruma pek aldırış etmedim napiyim ben enine seviyorsam :')



Bence sadece siyah-beyaz değil renkli çizgililer de çok hoş.Hele üst soldaki kombine bayıldım.

Ayakkabılarda da çok hoş değil mi sizce dee!


Şimdii gelelim benim kombinime. Dün bir iş için  Konya'ya gitmemiz gerekti.Yolculuklarda giyim sorunu hep yaşamışımdır.Ütülü bir şeyler giysen oturup kalkmaktan ütü mütü kalmaz şık bir şeyler giyiniyim desen rahat edemezsin hep eşofman giymekten de ben sıkıldım. Ben de böyle bir kombin yaptım.Ben yeşil-beyaz çizgili tercih ettim değişiklik olsun diye. O kadar rahat ettim ki.Yaz günü ve o kadar gezdim dolaştım hiç sıkmadı beni bu elbise efil efil:)) Jean gömlek zaten kurtarıcı. Altına da sandaletler ohh :) Ama şalımı mecburi siyah kullanmak zorunda kaldım çünkü diğer şallarım Ünye deydi.Siyah yerine lacivert veya yeşil ya da kırmızı tonlarda bir şal tercih edilebilir.Ben yeşille kırmızı veya pembe uyumunu seviyorum bu çantada bence bu kombine spor bir hava kattı.
Muhteşem bi mimari!

ELBİSE:  Codentry
JEAN GÖMLEK: Mango
ÇANTA: Mango
ŞAL: İpekevi
BİLEKLİKLER: Abimden çarptım:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder