7 Eylül 2014 Pazar

I LOVE ''YELLOW''


Güzel bir pazar sabahından herkese günaydın, evet bugün miskinlik günü :) ama Seher kalktı blog yazısı hazırlıyor :))
Bugün sizlerle hem stil hem tasarım postu paylaşacağım. Sonbahar yavaş yavaş kendini hissettirmeye başladı.Ama ben kışı ve soğuk havaları sevmediğim için yaz bitmesin istiyorum. Bu yüzden inadına rengarenk giyinmeye devam ediyorum :)
Kombinimde tuniğimi annemle ikimiz tasarladık. Sarıya zaafım olduğunu bilmeyen kaldı mı? :)) Cidden sarıyı çok seviyorum bana kendimi enerjik hissettiriyor.Her tonunun hastasıyım.Zaten kışın da giymeye devam edicem sarıları.





Sigaret pantolonlar da birkaç sezondur çoğu markanın koleksiyonları arasında.Benim de en sevdiğim pantolonlar kategorisine giriyor.Sigaretler topuklularla daha iyi oluyor.Stilettoyla muhteşem bi uyumu var mesela.Bence topukluyla giymeyince boyunuzu biraz kısa gösterebilir.Ama her zaman topuklu giyemeyeceğimize göre ben düz ayakkabılarla da giyiyorum.Bazen çok da umursamayın bence ;)

Ayakkabılarımı bir iki sezon önce almıştım ama en rahat topuklu ayakkabılarım.Dolgu topuk evet rahat oluyor ama dikkat etmemiz gereken en önemli şey bence burun kısmının darlığı.Özellikle benim gibi ayakları büyük insanlar için.bu tarz bir tane daha ayakkabım var ama onda bir süre sonra ön taraf biraz daha kapalı olduğu için parmaklarımı vuruyor.Birkaç saat sonra işkence haline dönüşebiliyor :))
Bu fotoğraf da yağmurlu sonbaharın geldiğinin kanıtı.
oysa ben akşam olmuşum 
                                                                                 yapraklarım dökülüyor 
                                                                                 usul usul 
                                                                                 adım sonbahar/ Atilla İlhan demiş şair:)





TUNİK: Seher Kantar
PANTOLON: Mango
EŞARP: Aker
AYAKKABI: Milla By Trendyol
ÇANTA: Devib
KOLYE: Pelin Aksesuar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder