17 Eylül 2014 Çarşamba

VAZGEÇİLMEZİM ÇİÇEKLER!


şifon şal

Merhabalar, şu sıralar blogu çok boşladım. Çünkü ev taşıyoruz.(Pek sevdiğim Karadeniz'den ayrılıyoruz bununla ilgili de bi post gelecek.) Ama bi yandan da yazmak istiyorum. Karadeniz'deki doğa malumunuz buradaki arka planı da kaçırmak istemiyorum. O yüzden  fotoğraf çekimlerine devam ediyorum bu yoğunlukta. Bugünkü kombinimde yazın ve hatta önümüzdeki sonbahar kışın da yükselen trendi çiçekler var. Üzerimdeki elbisenin yine tasarımı bana dikimi anneme ait. Elbisenin çok rahat bi formu var. Kumaşı incecik yazın çok rahat ettim bu yüzden.Önünde düğmeler var bele kadar ve belinde de kendi kumaşından bi kemer var. Düğmeler de yine kendi kumaşından çünkü uygun renk düğme bulamadık :))

Şala gelirsek artık yavaş yavaş her yerde  görebileceğimiz şifon şallardan. Gerçekten çok rahat incecik olmasından dolayı.  Ama biz bu şalı da kendimiz yaptık. Çünkü hazır satılanların kesimini ve uzunluğunu beğenmiyorum. İnsanın kendi yaptığı şeyleri giymek gerçekten güzel ve gurur verici bir duygu :)


uzun kollu çiçekli elbise

fuşya şifon şal

Sandaletler de yılların sandaleti 3-4 yıl olmuştur alalı ve aldığım en ucuz ayakkabıdır kendisi.Hiç gerek yok ama burada ayakkabıyı alışımın hikayesine girmek istiyorum :)) Uşak ta dersanenin hızlandırmasındaydık  ve ben deli gibi sandalet arıyorum her yerde ve ilginçtir ki hiçbir yerde ayak numarama göre bulamadım ki zaten Uşak ta pek de seçenek yok. Bi gün kızlarla migrostayız bu sandalet var, tek kalmış  ve üstündeki barkod koparılmış. Tek kaldığı için ve fiyat etiketi olmadığı için de 15 tl gibi bi fiyata vermişlerdi:)) Ama en sevdiğim ve en çok kullandığım sandaletim. Sandaletlerdeki o fazla fazla detayları sevmiyorum. O ön taraftaki taşı beyaz renkle çok zarif bir görünüm oluşturmuş. Ayakkabı bi yerlerden kopana yırtılana kadar giyicem bunu :)


çiçekli elbise


Yazın son günlerinin tadını çıkarın! Ben doyamadım o ayrı..

                  Görüşmek üzere sağlıcakla..  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder