10 Eylül 2014 Çarşamba

SONBAHAR TRENDLERİ ve RENKLERİ

Selaamm,
Buralara gri gökyüzü gelmişken böyle bir post yapayım dedim. Sonbahar kışı da sevmediğimi bilmeyen kalmadı heralde ;) Ama bu kombinleri hazırlarken bi ısınmadım değil yani renklere. Sonbahar kışta hangi renkler ön planda beraber inceleyelim. Her kış sezonunda olduğu gibi siyah ve deve tüyü, camel renkleri var. Neden? Çünkü bu kış sezonu yani insan kışı düşününce hep bu renkler gelir aklına :)) kışın vazgeçilmezleri adeta. Ama benim aklıma bir renk daha geliyor ki o da kırmızı ve tonları. Bordo da bu sezon en sık göreceğimiz renklerden. Bunların yani sıra kobalt mavi de geçen sezon olduğu gibi bu sezon da çok moda. Isınmamın sebebi belki de şudur ; bu sezon neon renkler de gözde! Ee biz bu neonları yaz rengi diye biliyorduk. Amaa bu sefer sonbahar kışta da göreceğiz. Moda böyle bi şey yani hiç şaşırmayın :)) Bana çok da uzak gelmedi aslında. Evet her sezon trend renkler,öne çıkan renkler olabilir. Ama bana göre renklerin zamanı yoktur. Çünkü ben de o anki ruh halim neyse ona göre giyinenlerdenim. Psikoloji ve renklerin çok büyük bi bağı var bana göre. İsterseniz fotoğraflarla inceleyelim;
sonbahar kombinleri


Ben deri ceket-etek kombinine ba yı lı yo rumm! Harika değil mi sizce de? Bu kombindeki eteği de çok sevdim bu eteğin neon renkleriyle de çok hoş olur bence. Hani bi ara  saçma sapan bissürü :)) kolyeyi beraber takıyorduk ya hıhh işte yine çok popüler o. Buradaki gibi siyah kazağın üstünde de harika oluyor bence.

bordo renkler moda

Bordo bordo bordo! Asaletin rengi misin? Bol paça pantolonlar da benim en favorilerim arasında. Hem de boyu daha uzun gösteriyor.

haki renk

Öyle topuklularla kombin yaptığıma bakmayın siz. Öğrenciyiz sonuçta kahrımızı babetler çekiyor :)
Bence eğer yoksa mutlaka haki bi şeyler alın turuncu ve tabayla müthiş bi uyumu var.Babetlerde de kamuflajlara dikkat çekmek istedim. Ayrıca öğrenciliğe de en yakışan buklet çantalar yaz sezonundan sonra hala etkisini arttırarak sürdürüyor.

gri oversize kaban

Eveeet son üç kombinim canım arkadaşım Busecan'a gelsin. O benden bu konu hakkında rica etmişti.Çok da iyi oldu. Gri bu sezon çok daha etkili. Ayrıca uzun küpeler,katlamalı clutchlara da trend alarmı demek istiyorum. Kabanlarda ve kazaklarda oversize, salaş yine en sık göreceklerimizden. Ben de salaş şeyleri çok severim. Ayrıca kışın beyaz giyilir mi demeyin tepeden tırnağa bembeyaz bile giyinebilirsiniz. Mesaj veren t-shirt ler de yaz sezonundan sonra etkisini sürdürüyor.


Yelekler sonbaharın çok özel bir parçası. Bu kombinde de mavinin etkilerini görüyoruz.Espadrillerle birlikte spor bi şıklık yakalanabilir.


turuncu sonbahar

Son kombinimizde zıtlıklar görüyoruz. Zıt renkleri kullanmaktan çekinmeyin. Çünkü uyumsuzluğun da bir uyumu var. Çok salaş ve rahat bi kombin. Turuncular sonbaharın özü. Bu sezon öne çıkan bir renk: avcı yeşili. Şunu da açıklayayım: Benim en sevdiğim aksesuar kesinlikle gözlük. kış yaz fark etmez benim için. Çünkü ben ona aksesuar gözüyle bakıyorum güneşten korunmak için değil :))
Görüşmek üzeree sağlıcakla kalın..

ek not: lütfen ama lütfen resimlerimi kullanmayın razı değilim emeğe saygı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder