7 Nisan 2015 Salı

BAHARI RENKLERLE Mİ GETİRSEK?

hm kazak

Bahar geldi mi yoksa bu havalar bizi mi kandırıyor? Bir gün günlük güneşlik bi gün resmen kış. Ben gibi bahar severler sabırsızlanıyor tabi böyle olunca. Bir söz vardı ya ''Hava nasıl olursa olsun sizin havanız güzel olsun.'' diye.Aynen öyle! Renklerimizle biz gidelim bahara öyleyse;)



bahar ayı

Gördüğünüz üzere renkler pudra ve morun tatlı uyumu.

bol kazak

Büyük bol kazakları normalde hiç sevmezdim ama bu yıl çok sevdim kullanmayı çünkü hem rahat hem görünüş açısından salaş bi havası var.

hm salaş kazak

Özellikle bu yıl oldukça fazla gördüğümüz renkli kumaş pantolonlar,çok seviyorum.Kumaş pantolon çok resmi olmasına rağmen renklerle eğlenceli hale geliyor bence ve popülerliğini sürdürmeye devam ediyor.Özellikle yaz aylarında rengarenk kullanılabilir. 

hijab fashion

Ayakkabı zaten bahara selamını veriyor:) Stilettolar kadınların en sevdiği ayakkabılardan ama bu tarz önü ve yanları ipli olanlar özellikle geçen yıl yaygınlaşmaya başladı ve tercih seçeneklerini arttırdı.

koton pantolon


koton kaban

Havaların bu gidişiyle kaban giymeye devam

hijab

Tepeden detaylar

vakko esarp

Çekimler için çok çaba harcadığımız doğrudur:)

vakko eşarp

Bu arada fotoğraflarda hiç filtre ve düzenleme yok çünkü yapmaya üşendim:))

tesettür blogu

topuklu ayakkabı

pudra babet

Bu da kapanış fotoğrafımız.Her topuklu ayakkabı giyen kadının yanında babetleri bulunmalı değil mi?:)

KAZAK:H&M
PANTOLON:KOTON
KABAN:KOTON
GÖMLEK:LOFT
STİLETTO:PELİNİN AYAKKABILARI/instagram
KOLYE:H&M
ÇANTA:Markasını bilmiyorum arkadaşımın:)
EŞARP:VAKKO

Ayrıca her zaman kahrımı çeken biricik fotğrafçılarım Bengisu ve Aycan'a da sevgilerimi ve teşekkürlerimi yolluyorum:) 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder