24 Haziran 2016 Cuma

TASARIMLARIM: YEŞİL TRİKO TAKIM

triko

Geçen dönem Moda Tarihi dersinde sunum yapmıştık. Bu dönem de Tekstil ve Malzeme Bilgisi dersinde her öğrenci bir kumaşı anlatıyor. Ben de trikoyu seçtim. Sunumları özenle hazırlamayı seviyorum. Triko kumaşla ilgili bilgi verdikten sonra arkadaşlarımın daha iyi anlaması için kumaşı göstermem gerekiyordu.




knitwear

Ben de şu sıralar çok popüler olan trikolara farklı bir bakış açısı getirmek istedim ve çok rahat bir takım yaptık. Resmen  günlerce üstümden çıkarmadım hem rahat hem şık duruyor. Hatta yeter artık çıkar şunu diyorlar:)) Özellikle kol beden ve pantolon desenlerinin aynı olmasını istedim ki bir bütünlük olsun. En az 10 kişi istedi aynısından ama kumaş bulamıyorum malesef.



trikotaj

Çekimler ise arkadaşımın moda temalı ödeviydi. Hazır o ödev yapmışken bana da blog için fotoğraflar kalmış oldu:)

triko nasıl dikilir

Dersler cidden çok yorucu ve yoğun tempo hiç bitmiyor. Ama byle güzel şeyler çıkarmak da insanı çok mutlu ediyor ya

triko nasıl dikilir

Bence çok profesyoneliz :))

triko dikim teknikleri

triko

triko eşofman

Fotoğraflar için Rukiye Ketenci'ye sevgiler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder