23 Aralık 2014 Salı

ŞÜŞÜTOWN ALIŞVERİŞ DENEYİMİ


şüşütown

Merhabalar, size arkadaşımla birlikte Şüşütown'dan yaptığımız alışverişten , önerilerimden,ürünlerden bahsetmek istiyorum bu yazımda. Bol fotoğraflı bir post oldu bu sefer. Ama seçim yapmak çok zor oldu napalım :) 



alışveriş deneyimi

Şüşütown'la tanışma hikayemi anlatmak istiyorum ilk olarak.Markanın kurucusu olan Şüheda AYDIN PEHLİVAN (aynı zamanda girişimci) ben lisedeyken yeni yeni şal satışlarına başlamıştı,öğrenciydi ve daha bu kadar tanınmıyordu. Biz öğrenciler olarak kendisini hem takdir ediyor hem destekliyorduk. Arkadaşımın biri de şal almıştı oradan, Geçen bu zaman zarfında Şüşütown büyüdü büyüdü ve ben markanın her aşamasına şahitlik etmiş biri olarak gerçekten gurur duyuyorum kendisiyle. Okuduğum bölüm gereği ilerde meslektaşım olursa eğer Allah bize de böyle başarılı olmayı nasip eder inşallah diyorum ve kombinlere geçiyorum. 





uzun yelek

Arkadaşım Bengisu hem oda hem bölüm arkadaşım. Bengisu örtünmek(doğru kelimeyi seçtim mi bilemiyorum) istiyordu uzun zamandır ve Şüşütown'dan bu vesileyle alışveriş yapmış olduk. Hem de %50 indirim varken çok hesaplı bir alışveriş oldu. Cuma günü Bengisu kapandı ve biz de böyle çifte kombin yapmak istedik.

kadife uzun etek
Üzerimizdekilerle beraber 5 parça kıyafet aldık. Sipariş verdikten 1 gün sonra hemen geldi. Bu kadar hızlı olacağını biz de tahmin etmiyorduk. Ürünler gerçekten kaliteli çok beğendik biz.


Kargonun bedava olması da gerçekten çok iyi oldu. İnternetten alışveriş yaparken insan buna çok takılıyor çünkü. 
Tek sorun eteğin bel kısmındaki çıtçıtı birbirinin aynısı dikilmiş o yüzden birbirine geçmiyordu. Aslında bir problem olduğunda ücretsiz kargoyla geri göderebiliyorsunuz. Ama ben göndermeye gerek duymadım bi hata olarak görmedim çünkü farkında olmadan dikilmiş.
Onu da yurttaki bi arkadaşıma düzelttirdim. 

Bengisu'nun üzerindeki hardal rengi yelek Şüşütown. Gerçekten bayıldık biz buna. Kesimi,dikişi,rengi çok güzel. Özellikle kol detaylarına bayıldık.



şüşütown
Benim üzerimdeki trençkot ve etek Şüşütown. İkisinin uyumuna ba yıl dıkk!:) Trençkot çok parçayla kombinlenebilir kullanışlı bi ürün. Etekse modası hiçbir zaman geçmeyecek olan kadife, Kesimi,rengi, üzerinizde duruşu gerçekten çok hoş.


uzun yelek
İlk günün anısı kalması adına da güzel bi fikir oldu bu ve Bengisu'ya çok yakıştı.

Renk olarak Sonbahar'dan kalmayız biraz:)


Ben kombinimde kahverengi ayakkabı ve eşarp kullandım. Zaten eteğin rengi parlak olduğu için biraz sakin renkler kullanmak en iyisi.

hardal yelek

Bengisu'nun kombinindeyse pembe şal ve çiçekli converse en güzel parçalar. Ben sarı-pembe uyumuna bayılan bi insanım zaten bu kombini de çok sevdim.


Bengisu'nun kombininde takı olarak gold renk eklem yüzükleri var.

kadife etek

Ben de takı olarak, abartılı şeyler bu kombinde  çok fazla olacağı için kahverengi bileklik ve eklem yüzükleri kullandım.

uzun trenckot
Bu da arkadan kıyafetlerin duruşu.

Şüşütown alışveriş deneyimimiz çok olumlu sonuçlandı. Hazır geçmiş koleksiyon indirimdeyken siz de bi şeylere bakabilirsiniz belki. Yeni koleksiyonuna da 

tesettür blogları

 Fotoğraf çekimlerimizi canım arkadaşlarım Zeynep ve Aycan yaptı. Emekleri için çok teşekkür ediyorum. Bizim için biz kadar çabaladılar Allah razı olsun. 



Kamera arkası çekimi Aycan'ın kadrajından Zeynep ve biz:)


Yine bir kamera arkası. Bu  kızlar bu işi biliyor ;)

uzun yelek

İyi bakın kendinize görüşmek üzeree:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder