8 Ocak 2015 Perşembe

İNDİRİMLER,TRENDLER VE ALIŞVERİŞ ÖNERİLERİM




Hangimiz indirimleri sevmiyor? Tabiki de hepimiz seviyoruz :) Biraz geç kalmış bir yazı bu ama olsun. Şu anda neredeyse bütün mağazalar indirimde.Özellikle bayanların çok sıkı takip ettiği ZARA ve İNDİTEKS GRUP (Stradivarius,Pull&Bear,Bershka,Oysho,Massimo Dutti) 2 Ocak ta indirime girmiş bulunmakta. Ben de bu markaları ve birkaç markayı daha kapsayan bir öneri listesi hazırladım:


Öncelikle şunu söylemek isterim ki indirime girmiş diye lütfen gidip hiç ihtiyacınız olmayan şeyleri almayın.Sırf indirimde diye seneye yüzüne bile bakmayacağınız şeyleri de almayın hanımlar ;) Zaten ben de bu yazımda benim gözümden modaya ve trendlere göre neler seçebiliriz onu açıklamaya çalışacağım.



RENKLİ KABANLAR

Bu yıl hemen hemen her mağazada rastladığım rengarenk kabanlar. Aslında kabanlarda siyah,kahverengi,gri,taba gibi ana renklerin dışına çıkılıp renk skalasının genişlemesi beni çok mutlu etti.Çünkü ben renkleri seven ve renklerin ruh haline etki ettiğini düşünen bi insanım.O zaman fotoğraflarla renkli kaban önerilerime geçiyorum:






























ETNİK DESENLER





Bu yıl en çok dikkatimi çeken trendlerinden biri de etnik desenler. Panço ve kazaklarda,aksesuarlarda,çantalarda çok sık rastlıyorum. Önerilerim ise şöyle:



























TULUM






Benim de giymeyi çok sevdiğim bu yılın yükselen trendlerinden biri de tulumlar.Uzun kollu olması ise gerçekten büyük rahatlık. Tulumda ise tavsiye ettiğim marka h&m.Çünkü hem güzel, hem uzun kollu çeşitleri çok, hem de çok uygun fiyatları diğer markalara göre. Ben de aşağıdaki siyah uzun kollu olanı almıştım gerçekten çok rahat tavsiyemdir.










KÜRK YELEK VE KABANLAR




Kışın belki de en güzelleri yumuşacık kürk yelek ve ceketler. Çok kullanışlı oluyorlar. Stradivarius ta da çok hoş şeyler var ama oradan fotoğraf alamadım oraya da göz atabilirsiniz. Hiç almadıysanız bugüne kadar bi deneyin derim kürkleri.









RENKLİ KUMAŞ PANTOLONLAR




Benim kullanmayı çook sevdiğim bi ürün daha. Özellikle Koton dakileri çok sevdim her renk var ve cidden Koton dan beklemediğim bi kalitede tavsiye ederim.









TREND ALARMI: SAKS MAVİSİ




Son zamanlarda girdiğim her mağazada denk geldiğim saks mavisi. Ben özellikle çantalara dikkat çekmek istedim. En beğendiğim ise en baştaki Mudo harika bi tonu ve dokusu var.İndirimdeyken kaçırmayın derim.












Ben buraya bunları fikir olarak ve kolayca online ulaşabildiğim için yazıyorum. Herkes gidip dilediği yerden alabilir. Markalara takılmak veya takılmamak size kalmış.

Tekrar görüşmek üzeree :)











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder